• وبلاگ : و نزلنا عليك الكتاب تبيانا لكل شيء
  • يادداشت : احكام فقهيه شماره 1
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    وبلاگت خوبه گرچه زياد خلاقيت نداره

    البته من وبلاگت رو توي لينكدوني‏م ثبت كردم.

    شما هم اگه خاستي اين كار رو بكن

    به اميد ديدار

    يا علي

    + غريب مدينه 
    با سلام....خسته نباشيد...خدا خيرتون بده كه ما هم يهچيزي ياد ميگيريم...التماس دعا...يا زهرا
    با سلام خدمت دوست عزيز جناب اقا هادي . بجهت اينكه دوستان مراجعه كننده از آن سه قسم مذكور در رساله هاي عمليه جزو مقلدين ميباشند لذا از ذكر دليل در مسائل مطروحه خود داري كرديم . و فقط نظر مراجع معظم را بيان كرديم . در ضمن علتي را كه شما ذكر كرديد علت تامه نيست و چه بسا علل ديگري نيز در فتواي علماء باشد كه ما ندانيم . اگر خوب دقت كنيد در استفتائات مراجع معظم وقتي مقلد از دليل ِ يك حكم فقهي سوال ميكند آن عالم بزرگوار به صورت اجمالي بيان ميفرمايند مثلا ميفرمايند به دليل روايتي و يا ايه اي ...... اين اجمال گوئي بجهت آنست كه آن مقلد در صدد اجتهاد بر نيايد و تفسير براي از ايات و احاديث نكند ( براي مثال ميتوانيد به استفتائات اقاي لنكراني و اقاي مكارم مراجعه بفرمائييد ). به هر حال ذكر دليل محصور به بحثهاي پچيده فقهي است و در اين وبلاگ مجال ان نميباشد . با تشكر از هم نام عزيز اقا هادي

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما .

    موفق باشيد . در پناه حق و خدانگهدار .

    با سلام .نظرتان را در وبلاگم ديدم.ممنون.شما در بيان اين مطلب و در نظري كه در وبلاگ من بيان نموديد به گونه اي نظر داده ايد كه بعضي از افراد عامي شايد به اين رابطه ها به طور كلي شك كنند و دچار شك و شبهه شوند.بهتر نيست كه علت بيانات مجتهدين رو هم بيان مي كرديد .تا كسي دچار شك و شبهه نشود.و به نظر من علت اين است كه كساني كه با امام زمان ارتباط دارند از بازگو كردن اين مطلب خودداري مي كند
    دوست من سلام -از اينكه به وبلاگ من سرزدي ممنون- وبلاگ خوب ومفيد داري اميد وارم هميشه بتونم بيام اينجا -شاد موفق وبهاري